Pyszne dietetyczne carbonara

By 10 października 2016Przepisy
spaghetti con tonno, melanzane e capperi
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Składniki:
-makaron spaghetti 35-100g (ilość wg diety)
-tuńczyk w sosie własnym 100-180g (ilość wg diety)
-czosnek – 2-4 ząbki
-suszone pomidory (odsączone z oleju) 2-6 szt.
-olej z suszonych pomidorów 2-4 łyżeczki (ilość wg diety)
-posiekana natka pietruszki
-opcjonalnie jogurt naturalny 2-4 łyżki
-opcjonalnie ser żółty 3 % tłuszczu (składnik białkowy – przy jego stosowaniu odpowiednio zmniejszyć ilość tuńczyka)
-przyprawy: sól, pieprz, papryka słodka, chili, starty imbir (chili i imbir to przyprawy rozgrzewające, wiec idealnie spiszą się podczas jesiennych dni).

Wykonanie:
1.Ugotować makaron al dente w lekko osolonej wodzie, odcedzić zachowując około 5 łyżek wody.
2. Czosnek pokroić na cienkie plasterki, włożyć go na małą patelnię z oliwą i lekko zrumienić. Pod koniec smażenia dodać posiekaną natkę pietruszki. Aby lepiej wykorzystać właściwości prozdrowotne czosnku- można dodać go również na surowo, do gotowej potrawy.
3.Tuńczyka odsączyć z zalewy.
4.Do miseczki wlać jogurt i przyprawy, dodać zachowaną wodę z makaronu.
5. Makaron włożyć do garnka lub na patelnię i postawić na minimalnym ogniu, dodać sos i wymieszać. Następnie dodać czosnek z natką oraz kawałki tuńczyka, wszystko wymieszać.
6.Podgrzewać na minimalnym ogniu co jakiś czas mieszając aż sos zgęstnieje. Od razu wyłożyć na talerz i posypać serem żółtym.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.